03 May 2008

Bagaimana nak elak dari kencing ketika waktu kritikal?

Penah tak korang mengalami peristiwa macam....ko tengah tengok wayang ke...berdiri kt perhimpunan ketika menyanyikan lagu Negara-ku ke..tetibe korang rase nk terkhincing sangat2 macam air kencing korang tue..btol2 kt "muncung" dah...tak pon..korang sengal sangat malas nak pi tandas sedangkan tandas tue ade je depan mate ko...semate-mate nk pi menghydratekn badan kt tandas umah korang?

Macam nie la carenye kalo korang dalam golongan2 yang aku sebutkan tue....Ko geletek lubang pusat korang...sampai korang rase...yang air kencing tue naek balek kt dalam tangki air kencing korang...simple!!!tak caye?try lah!!!

Sebagai bukti kt sini..aku sertakan gambo budak yang penah try wat camtue...and die kate...Hebat la kau!!!btol lah!!!Hahaha...acah je...marah kang ameng!!!peace ameng!!!

1 comment:

stu_comot said...

xde pun gmb budak bername ameng tuh..nk sgt tgk..koh3