04 May 2009

Kambing Hitam di Dalam Kelas V.2

Second entry untuk budak kelas BMM. Lame gile nak post smule crite neh.
Berbalik kepada title yang sebenar bagaimana wujudnya kambing hitam di dalam kelas.

Memang menjadi kebiasaan bagi makhluk2 kelas ini untuk ponteng kelas petang tak kira lah samada kelas thermodynamics mahupon eng math yang payah itu. Disebabkan lecturer yang mengajar agak tak ambil kesah pasal attendance; jadik berlakulah sain-sain hantu yang menjadi kegilaan makhluk-makhluk pemalas; termasuklah saya. Ye..saya agak pemalas..tapi Anuar Awang lagi pemalas. Dia study hanya untuk lulus dan grad on-time sahaja.

Bile gejala sain-sain hantu ini berleluasa dan merebak ke course yang lain, maka berlakulah satu fenomena kelas suam-suam kosong yang mengakibatkan lecturer naik "bengkerk" dan memasang niat untuk satu testing attendance.

Pada suatu kelas petang..setelah attendance list di distribute dan dikembalikan,En. lecturer telah mengambil list name dan memanggil sorang-sorang untuk cari hantu-hantu tersebut.
Ha..hambek kau!!kelas BMM..2-3 orang je yang datang...yang laen mane??

Lalu, berkatalah lecturer itu;
" Dalam kelas ini, ade kambing hitam!"
"Nanti kalo Saya jumpa kambing tue, saya wat tribute untuk black metal!"


Kalo korang handal lah..apekah yang akan berlaku kepada kambing hitam di dalam kelas itu?

10 comments:

semangat2 trotsky said...

Naik Kaget gua tengok kereta Barai bawah tu..!

kayghani said...

kambing hitam kena sembelih la..minum darah dia..

ada m0khtar said...

sup kmbing..
kmbing salai...

~adoiii penin pala r mkn kmbing

Donut said...

bean jinai-blog lu ader cerita laen tak selain chelsea?lalala~ha..jgn bwk kete laju2

kay-salah!

ada-apsal tak buat salai je?Salah!!

Anonymous said...

gulai kenduri.

ada m0khtar said...

wat k0rban.. aqiqah...

mrblind said...

daging kambing wat BBQ..hahaha

Donut said...

izreena-ini mesti kes ngidam gulai kawah nih. Ko gi je attend sesape pnye wedding..k?

ada-i'm sowi..try again!

mr.blind-salah....

semangat2 trotsky said...

Gua duduk dikawasan kampung terpencil berhampiran Felda Mempaga.
Dah Gua memang fanatik sama Lampard ngan anelka, apa nak buat Bro, Sepak Bola haram pun gua tak reti.

Anonymous said...

kambing tuh g chlorox kn bdn dia spy jd puteh...mcm michael jackson....