13 June 2009

Picture of the Day

Gua ada fotopages. tapi memang tak aktif langsung. Macam beruang kutub berhibernisasi. Sebabnya, itu hanyalah album gua di internet. Ingat nak simpan banyak-banyak lagi. Tapi asek malas je nak upload. Biasa lah..internet macam kacang kuda kat UMP dulu. Skarang pon sama. Hanya Tuhan saja yang tahu. Itu pon, syukur Alhamdulillah..boley lagi bukak facebook. Ader chance la lagi nak mengumpat Huda di khalayak ramai. YM confirm tak dapek la chek!! Tengok clips Diversity kat Youtube pon macam tengok Abg Robot kat Teluk Chempedak.

Wah..panjangnya merapik. Ini semua kerja Jah. Selalu mengajak gua merapik tepi tingkap. Terbawak-bawak ke penulisan gua yang suci ini.

Back to story.................................

Ah. Tak payah la story. Boley?Malas la pulak.

8 comments:

♥chentaMAYA™ said...

memang kuat merepek!

HazirahMahadzir said...

uhh..mantap sungguh la update kau ni wehh..zzzzzzzzzzzzz~

hud@-- said...

aku kah yg diumpat?aku kah yg menjadi bahan umpatan?adakah org yg diumpati itu adalah aku?adakah pengumpatan itu adalah ke atas aku?adakah kau betul2 mengumpat aku?

kay said...

kesian kat ko..ko ada masalah ke?

Donut said...

chentamaya-eh..saya tak kuat lah. Jah Kuat!!!

Hazirah-Mantap itu angelina jolie

Huda- Eh..bukan kau.salah orang je kau nih.name penuh dia siti nurul huda...k?

Kay-aku ada masalah tanpa ada tempat mengadu....isk3

arfahadnan said...

sesekali malas takper..

mrblind said...

lu memang pemalas..

m U c h ! k said...

ala~