02 June 2009

TE...........TEK


Tag Dari Cik Bell

Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini.

1) seorang engineer wanita
2) sukakan music berserabut seperti SOAD
3)pandai memikat
4)cukup sifat
5)mempunyai adik yang suka kat gay. Betul tak fakta ini?

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sndiri sebelum memilih

1) suka memasak
2) suka gardening
3) suka sedut slurpee sampai Brainfreeze
4) sedang mencari kerja baru
5) sedang memikirkan perlukah ke Melaka hujung minggu ini
6) sedang mencari bakal isteri~(huhuhu..yang ini tak boley blah)
7) masih dalam usaha mengurangkan berat badan
8) masih tidak berkemampuan membeli bodykit r3
9) masih tertunggu-tunggu panggilan ke Dubai
10) nanti dlm komen tolong isikan point ini..please!!


Anda perlu memilih 10 penerima award dan describe tentang mereka

1.Nak tag Paly..dia dah kene tag ini
2.Nak tag Juan..dah kene jugak
3.Nak tag nabilah..dia yang tag saya
4.Nak tag Bean..dia tak layan tag. Dia sumpah seranah adalah. Huhuhu~
5.Nak tag Ijat..dia memang dah kene tag aku tgk...
6.Nak tag Sey Hi...dia dah kene gak
7.Nak tag SJD team..diorang jual sparepart je..mane layan tag.
8.Nak tag Mr. Blind..dia memang haktuih mende-mende pink. Dia kan Amy Search Kerteh.
9.Nak tag Amir...dia sibuk
10. Tag Wahab lah!!Wahab..gi buat la..kalo rajen.